Nejčastější dotazy
Chci uplatnit dvě či více poukázek v jedné objednávce. Lze to?
Na konci objednávky zadáte číslo poukázky, jejíž částka se Vám automaticky odečte. Pokud chcete uplatnit 2 či více poukazů, napište jejich čísla do poznámky a my je odečteme ručně. Objednávku neplaťte online, upravíme částku o tyto poukazy.
Mám poukázku, ale datum uplatněný je již prošlý. Mohu ji uplatnit?
Bohužel to nelze. Systém poukázek je plně automatizovaný a pokud vyprší platnost, nelze ji použít. Platnost poukazů je minimálně 6 měsíců, proto doporučujeme je využít v předstihu.
Chci změnit v mé registraci fakturační údaje a nejde mi to. Proč?
Každá registrace je vázána na e-mail a na fakturační údaje (IČO), proto nelze fakturační údaje měnit. Pokud chcete fakturu vystavit na jiné IČO, než je ve Vaší registraci, máte dvě možnosti. Buď si založit nový účet s novým e-mailem a daným IČO. Nebo objednat přes starý účet a fakturační údaje napsat do poznámky na konci objednávky.
Objednal jsem prkno a potahy a nechal si je od Vás nalepit. Lze zboží vrátit do 14 dnů?
To bohužel není možné. Pokud je zboží upraveno na přání zákazníka, tedy potahy nalepeny na prkno, nebo pokud si zákazník nechá udělat potisk na tričko, nevztahuje se na toto zboží zákonná lhůta pro vrácení zboží, neboť bylo upraveno na dle přání zákazníka.
Nepamatuji si heslo pro přihlášení. Jak mám postupovat?
Vpravo nahoře naleznete odkaz Přihlásit se. Pod ním je odkaz Zapomněli jste heslo? Vyplníte svůj e-mail a požádáte o nové heslo, ověřovací odkaz Vám přijde do Vaší emailové schránky.
Lze ještě objednat zboží označené šedivě na které nelze kliknout?
Bohužel ne. Jedná se o starší kolekce, které jsou již vyprodané i u našich dodavatelů v zahraničí.
Kde najdu informace o testování potahů a dřev?
Seznam pálek spolu s podmínkami půjčování pálek najdete zde:
https://www.vsenastolnitenis.cz/cz/co-nabizime/test-cz
Lepíte potahy na dřeva, když si je objednám přes e-shop?
Potahy Vám rádi nalepíme včetně olepení pálky ochrannou páskou, ale je potřeba si do košíku vložit položku Lepení potahů. Tato služba je zpoplatněna částkou 100 Kč za jednu pálku. Pokud objednáváta více prken/potahů, objednejte si příslušný počet lepení. Do poznámky nám pak můžete napsat upřesnění jako např. červený na forhend atd. Pokud si chcete pálku nebo potahy vybrat na prodejně a nechat si je nalepit, přijďte nejpozději 15 minut před zavírací dobou.
Posíláte také na Slovensko?
Na Slovensko dodáváme běžně, neboť jsme oficiálními dovozci značky STIGA. Zboží zasíláme přes dopravce DPD na dobírku, poštovné činí pouze 5,00 EUR, dobírka 2 EUR. Při nákupu nad 185 EUR je poštovné zdarma.
Za jak dlouho mi objednané zboží dodáte?
99% zboží nabízeného u nás je skladem. V našem e-shopu vidíte u každého produktu počet kusů, které jsou skladem. U otazníku za tímto číslem se pak dozvíte, kdy zboží obdržíte. Tento termín je pouze orientační. Rozhodující je informace, kterou obdržíte e-mailem.
Zboží skladem - odesíláme ten samý den, pokud objednáte zboží v noci nebo dopoledne, nejpozději pak následující pracovní den po Vaší objednávce. Je tak zpravidla dodáno do 24-48 hodin.
Zboží, které není skladem - objednáváme u našich zahraničních dodavatelů. Zpravidla dodání trvá 3 - 6 pracovních dnů. Pokud zohledníme i víkend, dodání se pohybuje v jednoho týdne. Přesný datum Vám sdělíme telefonicky.
Pokud uděláte objednávku zboží, které je skladem i to, co není skladem, bude Vám zboží dodáno zpravidla do jednoho týdne.
Jak postupovat, když mi nesedí velikost a chci zboží vyměnit?
Pevně věříme tomu, že Vám naše zboží bude sedět. Pokud si nejste jisti, jakou objednat velikost, pomůže Vám třeba Velikostní tabulka u produktu.
Pokud Vám zboží nesedí, můžete nám jej do 30 dnů vrátit a zažádat o výměnu. Spolu se zbožím pošlete formulář, za jaké zboží a velikosti chcete vyměnit, na naši centrálu do Prahy. Více zde:
https://www.vsenastolnitenis.cz/cz/info/vymena-vraceni
Jak postupovat v případě reklamace?
Reklamovat lze zboží, které má výrobní vadu a to v zákonné lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží (12 měsíců při koupi na IČO). Doufáme však, že se zbožím od nás tyto problémy nebudete muset řešit. V opačném případě je nutné vyplnit reklamační formulář a zboží nám odeslat na naši centrálu do Prahy. Reklamační formulář naleznete zde:
https://www.vsenastolnitenis.cz/images/Formular_reklamace.pdf
Nejsem si jistý velikostí obuvi a oblečení u dané značky. Pomůžete mi?
Je pravda, že ne všechny značky odpovídají velikosti v porovnání s ostatními značkami. Proto jsme pro Vás připravili Velikostní tabulky u každého zboží.
Udělal jsem v krátké době několik objednávek. Můžu je sloučit do jedné, abych nemusel platit vícekrát poštovné?
Ano, samozřejmě. Stačí nás kontaktovat telefonicky na 222 718 279 či emailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a sdělit Váš požadavek.
Jaké mám možnosti platby a dopravy zboží?
Pokud u nás objednáte zboží v hodnotě nad 3.000 Kč, máte dopravu zdarma. Toto platí pouze pro maloobchodní ceník bez slev (velkoobchodníci a klubové slevy mají poštovné zdarma nad 10.000 Kč).
Můžete si vybrat z mnoha různých možností platby a dopravců - více informací naleznete zde:
https://www.vsenastolnitenis.cz/cz/info/zpusoby-dopravy
https://www.vsenastolnitenis.cz/cz/info/platebni-moznosti
Zboží si také můžete vyzvednout v některém z našich obchodů a uhradit ho v hotovosti nebo platební kartou na místě.
Nedaří se mi zboží objednat přes e-shop nebo si nevím rady. Co mám dělat?
Prosím Vás o kontaktování naší zákaznické linky na čísle +420 734 436 744 nebo +420 222 718 279. Problémy společně vyřešíme a všechny Vaše dotazy zodpovíme.
Jsme oddíl/klub a chceme všichni objednávat hromadně z Vašeho e-shopu. Dostaneme klubovou slevu?
Ano. Pro kluby máme připravený speciální věrnostní program se spoustou výhod. Detailní podmínky najdete zde:
https://www.vsenastolnitenis.cz/cz/o-nas/vip-cz
Dostanu nějakou věrnostní slevu jako pravidelný zákazník?
Ano. Připravili jsme pro Vás bonusový program, který zvýhodňuje opakované nákupy. Můžete tak dosáhnout na slevu až 10%. Více zde:
https://www.vsenastolnitenis.cz/cz/o-nas/vip-cz
Chci odebírat zboží velkoobchodně pro svůj kamenný či internetový obchod. Lze to?
Samozřejme máme připravené velkoobchodní podmínky pro majitele kamenných prodejen či internetových e-shopů. Kontaktujte nás e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. pro detailní podmínky.
Kde najdu všeobecné obchodní podmínky?
Všeobecné obchodní podmínky naleznete zde:
https://www.vsenastolnitenis.cz/cz/info/obchodni-podminky-cz